№ з/п | Назва предмету | Дата проведення | Навчальний заклад, на базі якого проводиться олімпіада | Класи, учні яких беруть участь у II етапі | Відповідальний |
---|
1. | Біологія | 04.11.2017 | Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 | 8-11 | Джижуленко Л.Г. |
2. | Українська мова і література | 05.11.2017 | Соф.-Борщагівський НВК “СЗОШ І-ІІІ ст.- ЗОШ І-ІІІ ст.” | 7-11 | Прокуда В.О. |
3. | Іноземні мови (англійська) | 11.11.2017 | Соф.-Борщагівський НВК “СЗОШ І-ІІІ ст.- ЗОШ І-ІІІ ст.” | 8-11 | Байрамова Г.О. |
4. | Екологія | 12.11.2017 | Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 | 10-11 | Джижуленко Л.Г. |
5. | Образотворче мистецтво | 12.11.2017 | Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 | 8-11 | Байрамова Г.О. |
6. | Трудове навчання | 18.11.2017 | Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 | 8-11 | Джижуленко Л.Г. |
7. | Інформатика | 19.11.2017 | Боярський НВК «Гімназія - ЗОШ І ступеня» | 8-11 | Незабитовський І.М. |
8. | Історія | 25.11.2017 | Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 | 8-11 | Дікова В.Г. |
9. | Хімія | 26.11.2017 | Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 | 7-11 | Дікова В.Г. |
10. | Математика | 02.12.2017 | Боярський НВК «Колегіум - ЗОШ І-ІІІ ступенів №3» | 6-11 | Незабитовський І.М. |
11. | Географія | 03.12.2017 | Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 | 8-11 | Дікова В.Г. |
12. | Правознавство | 09.12.2017 | Боярський НВК “Гімназія - ЗОШ І ступеня” | 9-11 | Дікова В.Г. |
13. | Фізика | 10.12.2017 | Боярський НВК «Колегіум - ЗОШ І_ІІІ ступенів №3» | 7-11 | Незабитовський І.М. |
14. | Інформаційні технології | 16.12.2017 | Боярський НВК “Гімназія - ЗОШ І ступеня” | 8-11 | Незабитовський І.М. |
15. | Мови та літератури національних меншин України (російська) | 17.12.2017 | Соф.-Борщагівський НВК “СЗОШ І-ІІІ ст.- ЗОШ І-ІІІ ст.” | 8-11 | Байрамова Г.О. |
16. | Економіка | 23.12.2017 | Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 | 9-11 | Дікова В.Г. |
17. | Астрономія | 24.12.2017 | Боярський НВК «Колегіум - ЗОШ І-ІІІ ступенів №3» | 10-11 | Незабитовський І.М. |
18. | Зарубіжна література | 24.12.2017 | Вишнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 | 7-11 | Байрамова Г.О. |