Повернутися до звичайного режиму

Подолання інертності та консерватизму педа­гогічного мислення, розвиток творчого потенціалу вчителя

01 листопада 2016 року відбулося засідання педагогічної ради з теми: "Подолання інертності та консерватизму педа­гогічного

мислення, розвиток творчого потенціалу вчителя"

Мета проведення:розглянути способи розвитку творчого потенціалу педа-гогічного працівника в умовах реформуван­ня освіти.

Мета проведення:розглянути способи розвитку творчого потенціалу педа-гогічного працівника в умовах реформуван­ня освіти.

Галерея "педради"

План проведення:

Виступ заступника директора школи з навчальної частини Печеної Н.А.

з теми: "Подолання інертності та консерватизму педа­гогічного мислення, розвиток творчого потенціалу вчителя" з епіграфом:

Набагато складніше побачити проблему, ніж розв'язати її.

Для першого потрібна творча уява, а для другого лише вміння.

Д.Бернал

Питання для обговорення:

1. Чи можна навчити вчителя педагогічної творчості, пошуків нового для продуктивної роботи на уроках?

(виступ вчителя початкової школи Лемішевської Л.І.)

2. Місце творчості вчителя у побудові структури уроку. Вплив творчості на ефективність освітніх та навчальних завдань.

( виступ вчителя фізики Односум В.В.)

3. Творче педагогічне мислення вчителя і про­цес виконання навчальних програм.

( виступ вчителя початкових класів Філюк І.В.)

4. Які риси повинен свідомо розвивати у собі вчитель для подолання інертності і консерватизму?

( виступ вчителя української мови та літератури Ковриженко В.О.)

5. Педагогічне спілкування як чинник розвитку творчого потенціалу вчителя.

( виступ шкільного психолога Сіродан О.І.)

6.Способи оптимального використання індивіду­альних здібностей, інтересів і

можливостей кожного педагога для формування активної творчої особистості.

(виступ вчителя початкової школи Бобровської Н.М.)

Кiлькiсть переглядiв: 508