Подолання інертності та консерватизму педагогічного мислення, розвиток творчого потенціалу вчителя
01 листопада 2016 року відбулося засідання педагогічної ради з теми: "Подолання інертності та консерватизму педагогічного
мислення, розвиток творчого потенціалу вчителя"
Мета проведення:розглянути способи розвитку творчого потенціалу педа-гогічного працівника в умовах реформування освіти.
Мета проведення:розглянути способи розвитку творчого потенціалу педа-гогічного працівника в умовах реформування освіти.
Галерея "педради"
План проведення:
Виступ заступника директора школи з навчальної частини Печеної Н.А.
з теми: "Подолання інертності та консерватизму педагогічного мислення, розвиток творчого потенціалу вчителя" з епіграфом:
Набагато складніше побачити проблему, ніж розв'язати її.
Для першого потрібна творча уява, а для другого лише вміння.
Д.Бернал
Питання для обговорення:
1. Чи можна навчити вчителя педагогічної творчості, пошуків нового для продуктивної роботи на уроках?
(виступ вчителя початкової школи Лемішевської Л.І.)
2. Місце творчості вчителя у побудові структури уроку. Вплив творчості на ефективність освітніх та навчальних завдань.
( виступ вчителя фізики Односум В.В.)
3. Творче педагогічне мислення вчителя і процес виконання навчальних програм.
( виступ вчителя початкових класів Філюк І.В.)
4. Які риси повинен свідомо розвивати у собі вчитель для подолання інертності і консерватизму?
( виступ вчителя української мови та літератури Ковриженко В.О.)
5. Педагогічне спілкування як чинник розвитку творчого потенціалу вчителя.
( виступ шкільного психолога Сіродан О.І.)
6.Способи оптимального використання індивідуальних здібностей, інтересів і
можливостей кожного педагога для формування активної творчої особистості.
(виступ вчителя початкової школи Бобровської Н.М.)