Повернутися до звичайного режиму

Шкільні педагогічні читання Проблема облагородження душі і серця Дитини в педагогічній творчості Ш.Амонашвілі

Нехай учитель поспішає до дітей,
радіє кожній зустрічі з ними,
тоді й діти поспішатимуть у школу
і щиро радітимуть кожній зустрічі
зі своїм учителем.
Ш. Амонашвілі

Шкільні педагогічні читання
Проблема облагородження душі і серця Дитини
в педагогічній творчості Ш.Амонашвілі

1. Облагородження душі і серця Дитини (Стафійчук Л.С.)
2. Учитель той, хто дарує світло (за педагогічною спадщиною Ш.Амонашвілі)
(Шара І.С.)
3. Виховання чуйного серця та мудрої думки (з досвіду роботи)
(Пермінова Н.Л.)
4. Чому не прожити нам життя героями духу? (За творчістю Ш.Амонашвілі)
(Дворачок Г.П.)
5 Духовне багатство дитини. Гуманістичний підхід до особистості.
( Князєва В.В.)
6. Особистість народжується у сім ї. (Сіродан О.І. )

Рекомендації педагогічних читань вчителів Петрівської ЗОШ І-ІІІ ст..:
вивчати наукову спадщину педагогів-гуманістів;
провести педагогічні читання, конференції, семінари та інші науково-методичні заходи, присвячені питанню гуманізації освіти, на яких поставити конкретні завдання з вивчення та використання гуманістичного підходу у навчально-виховному процесі.

Особливу увагу радимо звернути на питання:
- ефективності процесу формування гуманних стосунків вчителя та учнів;
- дотриманні психолого-педагогічних умов забезпечення гуманно-демократичного стилю взаємин;
- розробці змісту виховання гуманності;
- застосуванні форм і методів педагогіки співробітництва, суб’єкт-суб’єктих взаємовідносин вчителя та учнів,
- формуванні особистісних пізнавальних потреб, моральної свідомості, позитивних якостей особистості;
- поєднанні інтелектуальної та емоційної сторін у навчально-виховному процесі, розвитку свідомої дисципліни, залучення учнів до гуманної діяльності, яка збагачує досвід гуманістичної поведінки.
Перспективи використання спадщини педагогів-гуманістів визначають необхідність гуманізації педагогічного процесу, створення такого середовища, в якому відбуватиметься становлення духовно зрілої, вільної особистості, спроможної захищати загальнолюдські цінності, відповідати за долю цивілізації і культури, творити цілісний гуманний світ.
І, найголовніше, серед багатьох факторів впливу, які визначають реальний рух до гуманної освіти і виховання, залишається сам учитель, його світогляд, духовна культура, гуманістична спрямованість, високі ділові і особистісні якості.

Кiлькiсть переглядiв: 61